Kreativita a inovace v organizaci
Monografie je rozdělena do čtyř kapitol: první vymezuje pojem kreativita a zkoumá její strukturu a změny v chápání kreativity v průběhu vývoje lidstva, druhá kapitola se zabývá problematikou kreativity jedince - obsahuje základní rysy kreativních osobností, rozebírá proces tvorby kreativních produktů nebo rady zaměřené na rozvíjení kreativity, ve třetí kapitole se autorka zabývá kreativitou a inovacemi - zaměřuje se zde na roli týmů v organizační aktivitě a inovačním procesu, přehled faktorů ovlivňujícíh kreativitu a inovace nebo zásady pro podporu týmové kreativity a poslední kapitola je věnována problematice kreativity a inovací v organizacích - je zde věnována pozornost typům inovací, inovačnímu procesu, přibližuje význam kreativity a inovací v hospodářské soutěži nebo popisuje strategie kreativity a inovací v měnícím se pracovním prostředí.
Monografie přináší výzkumy z kreativity a inovací, jež mohou přispět k jejich rozvoji u jednotlivců, týmů i organizací.
Record details
- ISBN: 978-80-247-3317-3 (váz.)
- Physical Description: 254 s. : il. ; 25 cm
- Edition: 1. vyd.
- Publisher: Praha : Grada, 2011
Content descriptions
Bibliography, etc. Note: | Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík |
Language Note: | Anglické resumé |
Search for related items by subject
Subject: | management kreativita inovace kultura organizace týmová práce management creative ability innovations corporate culture team work |
Genre: | monografie monographs |
Search for related items by series
Available copies
- 1 of 1 copy available at Společný katalog - SPOK.
Holds
- 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location | Call Number / Copy Notes | Barcode | Shelving Location | Status | Due Date |
---|---|---|---|---|---|
Knihovna Jabok | Soc-8.2 | 424480030452 | Odborná literatura | Available | - |