Objevujeme přírodu : učení hrou a prožitkem
Děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Autorova koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí – tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními. Aby autor pedagogům či rodičům pomohl navozovat celý cyklus flow učení, předkládá ke každé fázi různé příklady her. Kniha je určená pro volnočasové pedagogy a vedoucí programů v přírodě, učitele a rodiče se zájmem o přírodu. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Metodika plynulého učení environmentální výchovy určená učitelům, ochráncům přírody či rodičům.
Record details
- ISBN: 978-80-262-0145-8 (brož.)
- Physical Description: 141 s. : il. ; 21 cm
- Edition: Vyd. 1.
- Publisher: Praha : Portál, 2012
Content descriptions
Bibliography, etc. Note: | Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík |
Search for related items by subject
Subject: | environmentální výchova a vzdělávání výchova v přírodě vyučovací metody environmental education nature study teaching methods |
Genre: | metodické příručky methodological manuals |
Available copies
- 1 of 1 copy available at Společný katalog - SPOK.
Holds
- 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location | Call Number / Copy Notes | Barcode | Shelving Location | Status | Due Date |
---|---|---|---|---|---|
Knihovna Jabok | Ped-9.2 | 424480032803 | Odborná literatura | Available | - |