PR pro neziskové organizace - praktická aplikace na projektu Darujme vzdělání : bakalářská práce / Marie Plešková ; vedoucí práce Ivana Čihánková ; oponent práce Iva Kaňková
V bakalářské diplomové práci PR pro neziskové organizace se autorka věnuje komunikaci neziskových organizací s veřejností skrze média. Cílem práce je ukázat na možnosti nevládních organizací prezentovat se před veřejností. Autorka se proto v této práci věnuje charakteristice jednotlivých médií, rozličným přístupům k médiím a různým eventualitám vzájemné komunikace. Dále v textu jsou popisovány jednotlivé PR činnosti jako např. utváření medialistu, tiskové zprávy nebo tiskové konference. Teorie PR je aplikována na projekt Darujme vzdělání od Salesiánské asociace Dona Boska (SADBA). Praktická část je zaměřena na realizaci PR projektu, je charakterizováno spuštění a průběh projektu a vysvětleno jeho následné hodnocení. Autorka tak chce poukázat na rozdílné stránky public relations, konkrétně na to, jaké oblasti se teoreticky jevily jako jednoduché a v praxi byly mnohem komplikovanější. Zároveň chce prezentovat poznatek, že možnosti PR jsou uskutečnitelné i v malé neziskové organizaci. Plný text abstraktu naleznete v Repozitáři závěrečných prací UK
The bachelor thesis PR for non-profit organizations deals with the topic of communication of non-profit organizations with the general public through media. The thesis shows the possibilities the non-governmental organizations have to present themselves to general public. The author characterizes the different types of media, various approaches to media and various forms of mutual communication. The particular PR activities, such as the compiling of a media list, a press release or the organization of a press konference, are described in the thesis. The PR theory is applied to the project called Let's Donate Education organized by the Association of Salesian of Don Bosco (SADBA). The practical part of the thesis is focused on the realization of the PR of the project. It describes the beginning and the whole course of the project and explains its final evaluation. The author points out the various sides of public relations, particularly the areas which seemed simple in theory but in practice are significantly complicated. She also proves that the PR possibilities are feasible even for a small non-profit organization. Full text of the abstract is available in the Thesis Repository of CU
Record details
- Physical Description: 66 s. : příl. ; 30 cm
- Publisher: Praha : Univerzita Karlova v Praze, 2014
Content descriptions
General Note: | Datum obhajoby: 28-01-2014 |
Dissertation Note: | Bakalářská práce (Bc.)--Univerzita Karlova. Evangelická teologická fakulta, 2014 |
Study Program Information Note: | Pastorační a sociální práce Sociální práce |
Awards Note: | Výsledné hodnocení: Velmi dobře |
Available copies
- 1 of 1 copy available at Common Catalog SPOK. (Show)
- 1 of 1 copy available at Jabok.
Holds
- 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location | Call Number / Copy Notes | Barcode | Shelving Location | Status | Due Date |
---|---|---|---|---|---|
Jabok Library | ABP-1985 | 424480034684 | Absolventské práce | Reference | - |
Electronic resources
Version of Resource: Zobrazení plného textu (Repozitář závěrečných prací UK)