Katalog

Detaily záznamu

Vyhledávání v katalogu



Teorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol.

Exempláře k vypůjčení

  • Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Katalog Evergreen)

Počet rezervací:

0 (na celkový počet 1 exemplářů)

Knihovna/pobočka Signatura / Poznámky k exemplářům Čárový kód Umístění Status K vrácení dne
Knihovna Jabok Soc-5 424480035379 Odborná literatura Volné -

Detaily záznamu

  • ISBN: 978-80-7325-281-6 (brož.) :
  • Fyzický popis: 341 s. : il. ; 23 cm
  • Vydání: 1. vyd.
  • Nakladatel Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012

Údaje o obsahu

Poznámka o bibliografii apod.:
Obsahuje bibliografie
Souhrn apod.:
Kořeny, koncepty i vybrané nástroje politického marketingu, volební kampaně, základy politické komunikace, přehled nových komunikačních nástrojů atd.
Téma: politický marketing
political marketing
Žánr: kolektivní monografie
collective monographs

Doplňkové zdroje