Katalog

Detaily záznamu

Vyhledávání v katalogu


Výsledky vyhledávání Zobrazeno 4. záznam z 5

Strukturované učení nejen pro děti s autismem : bakalářská práce

Grűnbecková, Magdaléna (Autor diplomové práce nebo disertace). Ortová, Marie (Vedoucí diplomové nebo disertační práce). Klimešová, Anna (Oponent). Univerzita Karlova. Evangelická teologická fakulta (Další autor).

Dostupné elektronické zdroje

Exempláře k vypůjčení

  • Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Katalog Evergreen)

Počet rezervací:

0 (na celkový počet 1 exemplářů)

Knihovna/pobočka Signatura / Poznámky k exemplářům Čárový kód Umístění Status K vrácení dne
Knihovna Jabok ABP-2100 424480037212 Absolventské práce Pouze prezenčně -

Detaily záznamu

  • Fyzický popis: 66 stran ; 31 cm
    regular print

Údaje o obsahu

Všeobecná poznámka:
Datum obhajoby: 07-09-2015
Poznámka ke kvalifikační práci: Bakalářská práce (Bc.)--Univerzita Karlova. Evangelická teologická fakulta, 2015
Souhrn apod.: This bachelor's thesis called "The Structured Tuition not Only for Children with Autism", as the title implies, deals with the benefits of the structured tuition for children with autism, but also for children with intellectual disability, attention disorders and developmental dysphasia. The work is divided into two parts. In the first part is closely described the method of the visually supported structured tuition. The following chapters contain the description of the particular handicaps. We find here the definitions, the division, and concrete options and ways of application of the structured tuition. The second part contains four case interpretations. Each of them deals with a case of one child with one of the described handicaps. Their purpose and goal is to show how the method works in place and subsequently confirm (or disprove) its positive effect and asset. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) Full text of the abstract is available in the Thesis Repository of CU
Informační poznámka ke studijnímu programu:
Pastorační a sociální práce
Sociální práce
Poznámky k oceněním:
Výsledné hodnocení: Výborně
Téma: strukturované učení vizualizace autismus mentální retardace poruchy pozornosti ADHD vývojová dysfázie
Výsledky vyhledávání Zobrazeno 4. záznam z 5

Doplňkové zdroje