Exempláře k vypůjčení
- Dostupné pro výpůjčku: 1 z 2 exemplářů (Katalog Evergreen) (Zobrazit)
- Dostupné pro výpůjčku: 1 z 2 exemplářů (Jabok)
Počet rezervací:
0 (na celkový počet 2 exemplářů)
Knihovna/pobočka | Signatura / Poznámky k exemplářům | Čárový kód | Umístění | Status | K vrácení dne |
---|---|---|---|---|---|
Knihovna Jabok | Ped-4.3 | 424480038607 | Odborná literatura | Volné | - |
Knihovna Jabok | Ped-4.3 | 424480041432 | Odborná literatura | Vypůjčeno | 17.04.2024 |
Detaily záznamu
- ISBN: 978-80-262-1092-4
-
Fyzický popis:
142 stran : ilustrace ; 23 cm
regular print
print - Vydání: Vydání první
- Nakladatel Praha : Portál, 2016
Údaje o obsahu
Poznámka o bibliografii apod.: | Obsahuje bibliografii |
Hledat podobné tituly podle tématu
Žánr: | monographs monografie |
Zahájenà školnà docházky je velmi důležitou a mimoÅádnou událostà v životÄ dÃtÄte. A dÄti by do Å¡koly mÄly nastupovat tehdy, kdy jsou na ni zralé a dostateÄnÄ pÅipravené. Kniha je průvodcem vÅ¡em pedagogům mateÅských Å¡kol, kteÅà chtÄjà pÅedÅ¡koláky, s nimiž pracujÃ, pÅipravit na Å¡kolu co nejlépe. Autorka vysvÄtluje, jaký vliv má na Å¡kolnà zralost a pÅipravenost dÃtÄte dÄdiÄnost a rodinné prostÅedÃ. NabÃzà pÅedevÅ¡Ãm tipy, jak s dÄtmi v poslednÃm roce Å¡kolnà docházky pracovat, jak rozvÃjet dovednosti, které jsou důležité pro nástup do Å¡koly. V publikaci ÄtenáŠnajde konkrétnà pÅÃklady, jak rozvÃjet napÅÃklad sluchové a zrakové vnÃmánÃ, orientaci v prostoru nebo pÅedÄÃselné pÅedstavy. Knihou nás provázà nÄkolik pÅedÅ¡koláků, na jejichž komentovaných kazuistikách autorka názornÄ pÅedstavuje způsob práce s dÄtmi pÅed nástupem do Å¡koly. Dává také tipy k tomu, jak poznat, kterou oblast je u daného dÃtÄte tÅeba rozvÃjet a jak vést pedagogickou diagnostiku, která je založena na pozorovánà dÃtÄte a cÃlené práci s nÃm. Kniha oslovà pedagogy mateÅských Å¡kol a Åadu užiteÄných informacà v nà najdou také rodiÄe dÄtÃ, které Äeká poslednà rok pÅed nástupem do Å¡koly. Mgr. Hana OtevÅelová se vÄnuje výchovÄ a vzdÄlávánà dÄtÃ, jejich prospÃvánà v rodinÄ, ve Å¡kole, mezi vrstevnÃky. Jako speciálnà pedagožka pomáhá pÅevážnÄ pÅi prevenci a nápravách specifických poruch uÄenà a chovánà (dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, porucha koncentrace pozornosti, hypoaktivita, hyperaktivita). NabÃzà také pomoc a podporu dÄtem pÅed zahájenÃm Å¡kolnà docházky.