Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie

Exempláře k vypůjčení
- Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Katalog Evergreen)
Počet rezervací:
0 (na celkový počet 1 exemplářů)
Knihovna/pobočka | Signatura / Poznámky k exemplářům | Čárový kód | Umístění | Status | K vrácení dne |
---|---|---|---|---|---|
Knihovna Jabok | Ped-3.5.6 | 424480040651 | Odborná literatura | Volné | - |
Pořízeno z projektu Škola jako místo, kde se vzdělává a žije: CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000325 | |||||
Detaily záznamu
- ISBN: 978-80-7294-901-4
-
Fyzický popis:
print
regular print
120 s. ; 21 cm - Vydání: Vyd. 1.
- Nakladatel Brno : Host, 2013
Údaje o obsahu
Poznámka o bibliografii apod.: | Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík |
Souhrn apod.: | Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé odpovědi. Nejedná se o vyčerpávající pojednání narativu jako literárního fenoménu, ale spíše o interdisciplinární případovou studii, v níž je literární útvar (Komenského Labyrint) analyzován s didaktickými brýlemi na očích. Nakladatelská anotace. Kráceno. |
Poznámka k jazyku: | Anglické resumé |
Hledat podobné tituly podle tématu
Žánr: | studie studies |