Katalog

Detaily záznamu

Vyhledávání v katalogu



Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie / Jan Hábl

Exempláře k vypůjčení

  • Dostupné pro výpůjčku: 0 z 1 exemplářů (Katalog Evergreen)

Počet rezervací:

0 (na celkový počet 1 exemplářů)

Knihovna/pobočka Signatura / Poznámky k exemplářům Čárový kód Umístění Status K vrácení dne
Knihovna Jabok Ped-3.5.6 424480040651 Odborná literatura Vypůjčeno 01.12.2020

Detaily záznamu

  • ISBN: 978-80-7294-901-4
  • Fyzický popis: 120 s. ; 21 cm
  • Vydání: Vyd. 1.
  • Nakladatel Brno : Host, 2013

Údaje o obsahu

Poznámka o bibliografii apod.:
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Souhrn apod.:
Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé odpovědi. Nejedná se o vyčerpávající pojednání narativu jako literárního fenoménu, ale spíše o interdisciplinární případovou studii, v níž je literární útvar (Komenského Labyrint) analyzován s didaktickými brýlemi na očích. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Studie chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku.
Poznámka k jazyku:
Anglické resumé
Téma: Komenský, Jan Amos, 1592-1670. Labyrint světa a ráj srdce
filozofie výchovy
narativita
didaktika
filozofie výchovy > Česko > 17. století
interpretace a přijetí literárního díla > pedagogické aspekty
philosophy of education
narratives
teaching
philosophy of education > Czechia > 17th century
interpretation and reception of literature > educational aspects
Žánr: studie
studies

Doplňkové zdroje