Katalog

Detaily záznamu

Vyhledávání v katalogu


Výsledky vyhledávání Zobrazeno 29. záznam z 53

Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru

Halada, Jan, 1942- (Editor).

Exempláře k vypůjčení

  • Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Katalog Evergreen)

Počet rezervací:

0 (na celkový počet 1 exemplářů)

Knihovna/pobočka Signatura / Poznámky k exemplářům Čárový kód Umístění Status K vrácení dne
Knihovna Jabok Soc-1.7.3 424480040388 Odborná literatura Volné -
 Pořízeno z projektu Škola jako místo, kde se vzdělává a žije: CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000325

Detaily záznamu

  • ISBN: 978-80-246-3075-5
  • Fyzický popis: 118 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm
    regular print
    print
  • Vydání: První vydání
  • Nakladatel Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015

Údaje o obsahu

Poznámka o bibliografii apod.: Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Téma: marketingová komunikace
public relations
oborová terminologie
communication in marketing
public relations
terminology (professional)
Žánr: explanatory dictionaries
terminological dictionaries
výkladové slovníky
terminologické slovníky
Výsledky vyhledávání Zobrazeno 29. záznam z 53

Doplňkové zdroje