Písmo jako vědomá stopa pohybu : cvičení a malování s prvky tchaj-ťi na rozvoj grafomotoriky předškolních dětí
Kniha
Exempláře k vypůjčení
- Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Katalog Evergreen)
Počet rezervací:
0 (na celkový počet 1 exemplářů)
Knihovna/pobočka | Signatura / Poznámky k exemplářům | Čárový kód | Umístění | Status | K vrácení dne |
---|---|---|---|---|---|
Knihovna Jabok | Ped-3.5.1.2 | 424480041410 | Odborná literatura | Volné | - |
Pořízeno z projektu Škola jako místo, kde se vzdělává a žije:: CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000325 | |||||
Detaily záznamu
- ISBN: 978-80-904494-0-4
-
Fyzický popis:
181 s. : il. ; 21 cm
regular print
print - Nakladatel Praha : DYS-centrum Praha, 2009
Údaje o obsahu
Poznámka o bibliografii apod.: | Obsahuje bibliografii |
Hledat podobné tituly podle tématu
Téma: | předškolní výchova grafomotorika rukopis (grafologie) taiči dysgrafie preschool education graphomotorics handwriting (graphology) tai chi agraphia metoda vědomé stopy pohybu |
Žánr: | methodological manuals metodické příručky |