Výsledky vyhledávání
Zobrazeno 99. záznam z 345
PředchozíDalší
Výchova a vzdělávání romských žáků jako pedagogický systém
Exempláře k vypůjčení
- Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Katalog Evergreen)
Počet rezervací:
0 (na celkový počet 1 exemplářů)
Knihovna/pobočka | Signatura / Poznámky k exemplářům | Čárový kód | Umístění | Status | K vrácení dne |
---|---|---|---|---|---|
Varianty | Cho Ba | 4605401295 | Šafaříkova 17 - 5. patro, chodba | Volné | - |
Detaily záznamu
- ISBN: 80-86031-48-9
- ISBN: 80-86798-01-1
- Fyzický popis: 206 stran ; 21 cm
- Vydání: Vydání první
- Nakladatel Praha : Radix : 2004
Údaje o obsahu
Poznámka o bibliografii apod.: | Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy |
Souhrn apod.: | Systémová pedagogika má v tomto ohledu posloužit jako prostředek k dosažení srovnatelné vzdělanosti na úrovni minorit u nás i státech EU, a to i ve srovnání s majoritní společností. Podstatou prezentovaných záměrů je nejen sledování vztahů mezi cíli a prostředky, ale jde především o hlavní aktéry procesu (romského žáka a učitele). Uvedený proces bývá mnohdy charakterizován jakožto zápas o národní obrození Romů. Studie akcentuje systémový přístup k veškerým prvkům vzdělávacího procesu romských žáků, a to ve smyslu cílů i podmínek včetně role nejrůznějších občanských aktivit, které směřují k dialogu kultur, k překonání diskriminace, k toleranci a rovným možnostem při rovnocenném vzdělání. 6.3.2004 G3c1a, N1a hladkai |
Hledat podobné tituly podle tématu
Téma: | multikulturní výchova učitel a žák Romové romské děti výchova a vzdělávání pedagogika Česko |
Žánr: | studie |
Výsledky vyhledávání
Zobrazeno 99. záznam z 345
PředchozíDalší