Montessori pedagogika pro romské děti ze sociálně znevýhodněného prostředí aneb "návrat ke kořenům" : Montessori education for Roma children and children from socially disadvantaged backrounds, return to the roots : závěrečná práce
Ve své práci se budu zabývat tím, zda a jaký má tatopedagogika smysl pro romské děti a děti ze sociálně znevýhodněného prostředí.Zaměřím se na práci s dětmi, které přicházejí z nepodnětného prostředí, napráci s dětmi, které mají nespolupracující rodiče. Budu se věnovat rozdílůmmezi moderní Montessori mateřskou školou, kam dávají své děti většinou vzdělanírodiče, kteří o této pedagogice mají nějaké povědomí a mezi předškolním klubempro děti rodičů, kteří o této pedagogice nevědí vůbec nic. Dále se pokusímporovnat podmínky a děti, se kterými Maria Montessori začínala s podmínkaminašeho předškolního klubu. A pokusím se skloubit dohromady to co MariaMontessori vytvořila a začala praktikovat, s tím jak to dělají dnešní modernímateřské školy a to vše přizpůsobit dětem, které pochází z výše uvedenýchskupin obyvatelstva. Nakonec se pokusím zjistit, zda to vše je možno aplikovat ina děti starší, ze stejných skupin obyvatelstva, které neměly možnost projítMontessori vzděláváním a zda to bude pro tyto děti přínosem.
Record details
Physical Description:print regular print 35 stran : 31 cm