Cílem této absolventské práce je příprava programu vybraných herních aktivit rozvíjejících dobré vztahy žáků 3. ročníku základní školy ve vztazích k vrstevníkům v kolektivu třídy a dětí k sobě samým prostřednictvím rozvoje komunikačních a sociálních kompetencí. Dále se v textu zabývám pojetím teorie a anatomie her v odborné literatuře, užitím didaktických her ve vzdělávání a zkušenostně-reflektivním učením. Cílové výstupy mého programu herních aktivit jsem stanovila prostřednictvím Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (RVP ZV), Školního vzdělávacího programu (ŠVP) a Plánu pedagogické podpory (PLPP). Součást mého záměru tvořilo získání přímé zpětné vazby žáků na průběh programu formou následných rozhovorů a řízené reflexe k jednotlivým herním aktivitám. V závěrečné 4. kapitole předkládám konkrétní návrh aktivit a pedagogických cílů. V závěru shrnuji cíle a metody práce i důležité zkušenosti, které jsem jejím prostřednictvím získala.
Record details
Physical Description:print regular print 66 stran : 31 cm
Publisher:2022
Content descriptions
Dissertation Note:
Absolventská práce (Dis.), Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická, 2022