Katalog

Detaily záznamu

Vyhledávání v katalogu


Výsledky vyhledávání Zobrazeno 3. záznam z 20

Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání : absolventská práce

Grúner, Patrik (Autor). Ortová, Marie (Vedoucí diplomové nebo disertační práce). Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická (Další autor).

Dostupné elektronické zdroje

Exempláře k vypůjčení

  • Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Katalog Evergreen)

Počet rezervací:

0 (na celkový počet 1 exemplářů)

Knihovna/pobočka Signatura / Poznámky k exemplářům Čárový kód Umístění Status K vrácení dne
Knihovna Jabok ABP-2461 424480045565 Absolventské práce Pouze prezenčně -

Detaily záznamu

  • Fyzický popis: 48 stran : 31 cm
    regular print
    print

Údaje o obsahu

Poznámka ke kvalifikační práci: Absolventská práce (Dis.), Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická, 2022
Poznámka o bibliografii apod.: Obsahuje bibliografii
Souhrn apod.: Absolventská práce je zaměřena na podporu dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání. Cílem práce je ukázat jaké jsou možnosti podpory dětí se specifickými poruchami učení a chování na příkladu ZŠ Lyčkovo náměstí. Absolventská práce je rozdělena do čtyř kapitol. V prvních dvou kapitolách je problematika práce popsána na základě legislativních a jiných dokumentů či literatury, která popisuje, kde jsou zakotveny informace o vzdělávání dětí se specifickými poruchami učení a chování. Třetí kapitola se věnuje obecně definici, etiologii, diagnostice a projevům specifických poruch učení a chování. Poslední kapitola je věnovaná možnostem podpory těchto dětí, informace jsou zde čerpány z osobního pozorování na praxi v ZŠ Lyčkovo náměstí.
Téma: inkluze specifické poruchy učení reedukace
Žánr: absolventské práce
Výsledky vyhledávání Zobrazeno 3. záznam z 20

Doplňkové zdroje