Absolventská práce pojednává o tom, jak může pedagog nastavit prostředí pro volnou hru, aby volná hra dítě rozvíjela. První třetina práce je o vlivu volné hry na dítě v předškolním věku, přičemž je cílena na celostní rozvoj dítěte, konkrétně na rozvoj motorický, kognitivní, emoční, sociální, estetický a spirituální. Druhá třetina práce definuje pojmy hra a volná hra a dále se zaobírá významem volné hry. Je zde uvedena typologie her známých pedagogů a také formy, kterými pedagog do volné hry vhodně přispívá. Částečně se tento oddíl zabývá psychologií volné hry. Dále se zaobírá podobou dětského hřiště a jeho pedagogizací. Poslední třetina práce se zabývá konkrétně tím, jak může pedagog nastavit prostředí pro volnou hru a při volné hře, přičemž se soustředí na přípravu prostředí v mateřské škole. Tato poslední část vychází pouze z informací uvedených v této práci a poznatků mnou logicky odvozených.
Record details
Physical Description:print regular print 54 stran : 31 cm
Publisher:2022
Content descriptions
Dissertation Note:
Absolventská práce (Dis.), Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická, 2022