Když dětem nejde čtení. 2, Čtení slov s uzavřenou slabikou / Stanislava Emmerlingová
Kniha
Exempláře k vypůjčení
- Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Katalog Evergreen) (Zobrazit)
- Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Jabok)
Počet rezervací:
0 (na celkový počet 1 exemplářů)
Knihovna/pobočka | Signatura / Poznámky k exemplářům | Čárový kód | Umístění | Status | K vrácení dne |
---|---|---|---|---|---|
Knihovna Jabok | PeS-5.5.1 | 424480014514 | Odborná literatura | Volné | - |
Detaily záznamu
- ISBN: 80-7178-471-0
- Fyzický popis: 80 s. : il. ; 30 cm
- Vydání: Vyd. 1.
- Nakladatel Praha : Portál, 2000
Hledat podobné tituly podle tématu
Téma: | čtení dyslexie > náprava Dyslexia Reading disability |
Žánr: | učebnice základních škol pracovní sešity Textbooks |
LDR | 01239nam a2200373 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 5396 | ||
003 | CZ-PrJAB | ||
005 | 20160422055613.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 001116s2000 xr a b p 000 0 cze | ||
015 | . | ‡acnb000980244 | |
020 | . | ‡a80-7178-471-0 ‡q(brož.) : ‡cKč 119,00 | |
035 | . | ‡a(CZ PrNK)cpk20000980244 | |
035 | . | ‡a(OCoLC)85007406 | |
040 | . | ‡aABA001 ‡bcze | |
072 | 7. | ‡a376 ‡xVýchova a vzdělávání zvláštních skupin osob ‡2Konspekt ‡922 | |
080 | . | ‡a372.41 ‡2MRF | |
080 | . | ‡a616.89-008.434.5 ‡2MRF | |
080 | . | ‡a(076.1) ‡2MRF | |
100 | 1 | . | ‡aEmmerlingová, Stanislava ‡7xx0039368 ‡4aut |
245 | 1 | 0. | ‡aKdyž dětem nejde čtení. ‡n2, ‡pČtení slov s uzavřenou slabikou / ‡cStanislava Emmerlingová |
246 | 3 | 0. | ‡aČtení slov s uzavřenou slabikou |
250 | . | ‡aVyd. 1. | |
260 | . | ‡aPraha : ‡bPortál, ‡c2000 | |
300 | . | ‡a80 s. : ‡bil. ; ‡c30 cm | |
650 | 0 | 7. | ‡ačtení ‡7ph128190 ‡2czenas |
650 | 0 | 7. | ‡adyslexie ‡7ph119667 ‡xnáprava ‡2czenas |
650 | 0 | 9. | ‡aDyslexia ‡2eczenas |
650 | 0 | 9. | ‡aReading disability ‡2eczenas |
655 | 7. | ‡aučebnice základních škol ‡7fd133773 ‡2czenas | |
655 | 7. | ‡apracovní sešity ‡7fd133116 ‡2czenas | |
655 | 9. | ‡aTextbooks ‡2eczenas | |
910 | . | ‡aABG312 | |
901 | . | ‡a5396 ‡bUnknown ‡c5396 ‡tbiblio |