Absolventská práce se zabývá hodnocením žáků 2. stupně základní školy jak v teoretické, tak v praktické rovině. Přináší shrnutí teoretických poznatků o specifické skupině pubescentů, o změnách v jejich uvažování a přijímání zpětné vazby, o funkcích školního hodnocení, o podobách hodnocení v různých vzdělávacích koncepcích a charakterizuje nejběžnější typy hodnocení (sumativní hodnocení, formativní hodnocení, sebehodnocení, vrstevnické hodnocení, portfoliové hodnocení aj.) i formy hodnocení (klasifikace, slovní hodnocení aj.). Součástí práce je výzkumné šetření, které zjišťuje, jaké typy a formy hodnocení učitelé na druhém stupni základní školy v současné praxi uplatňují a z jakých důvodů. Cílem výzkumného šetření je získat představu o učitelské praxi a porovnat ji s teoretickými myšlenkami a cíli formulovanými v kurikulárních dokumentech.
Record details
Physical Description:print regular print 62, xvii stran : přílohy ; 31 cm
Publisher:2024
Content descriptions
Dissertation Note:
Absolventská práce (Dis.), Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická, 2024