Katalog

Detaily záznamu

Vyhledávání v katalogu


Výsledky vyhledávání Zobrazeno 1. záznam z 1 Preferovaná knihovna: Katalog Evergreen?

Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie

Hábl, Jan 1975- (Autor).

Exempláře k vypůjčení

  • Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Katalog Evergreen) (Zobrazit)
  • Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Jabok)

Počet rezervací:

0 (na celkový počet 1 exemplářů)

Knihovna/pobočka Signatura / Poznámky k exemplářům Čárový kód Umístění Status K vrácení dne
Knihovna Jabok Ped-3.5.6 424480040651 Odborná literatura Volné -
 Pořízeno z projektu Škola jako místo, kde se vzdělává a žije: CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000325

Detaily záznamu

  • ISBN: 978-80-7294-901-4
  • Fyzický popis: print
    regular print
    120 s. ; 21 cm
  • Vydání: Vyd. 1.
  • Nakladatel Brno : Host, 2013

Údaje o obsahu

Poznámka o bibliografii apod.: Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Souhrn apod.: Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé odpovědi. Nejedná se o vyčerpávající pojednání narativu jako literárního fenoménu, ale spíše o interdisciplinární případovou studii, v níž je literární útvar (Komenského Labyrint) analyzován s didaktickými brýlemi na očích. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Poznámka k jazyku:
Anglické resumé
Téma: Komenský, Jan Amos 1592-1670
filozofie výchovy
narativita
didaktika
filozofie výchovy Česko 17. století
interpretace a přijetí literárního díla pedagogické aspekty
philosophy of education
narratives
teaching
philosophy of education Czechia 17th century
interpretation and reception of literature educational aspects
Žánr: studie
studies
Výsledky vyhledávání Zobrazeno 1. záznam z 1 Preferovaná knihovna: Katalog Evergreen?

Doplňkové zdroje